AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 31, 2019

EMCEE for the Day: Forum on Cogeneration

31 Oct 2019: Alhamdulillah, thank you for the trust that was given to me again this time. Semoga Allah kurniakan rezeki buatku lain kali. this forum was sort of continuation from last workshop held in august 2019. masa mula2 committee bagitau ada VIP, and besar kemungkinan menteri akan datang, didn't thought that i would get the opportunity to be the emcee again. but, rezeki dari Allah, alhamdulillah aku di beri peluang and kepercayaan lagi sekali. 

work at the office almost double sekarang sebab kat office pun dah ada tanggungjawab baru (lebih kurang). but tak apa, kalau everything aku susun elok2, insyaallah Allah permudahkan. cuma extra penat cikit. aku mintak organiser emailkan agenda, aturcara and benda2 lain untuk aku susun dalam text aku for the event. the night sebelum event aku dapat 8 biodata presenters yang aku kena baca. nasib tak baik, aku kena susun and buat karangan sebab bio yang di hantar masih raw and panjang sangat. in summary, malam tu aku tido pukul 430am! thanks jugak to F yg always online untuk tolong aku susun text and masukkan info apa2 yang patut. 

aku memang tak sempat nak pi buat rambut - end up aku ikat toncit je. tak pe la muka aku nampak bulat sikit pun - orang yang jumpa aku bukan selalu jumpa so they won't notice the difference. hahaha 😄

so pagi tu aku gerak dari rumah pukul 715am and sampai kat Sime Darby Convention Center 745am. nampak tak gigih and semangat? kalau pi office pun tak de awal macam ni. lol  😄 ok .. tenang... tenang... bila sampai kat Hall 1, jumpa boss organiser and went thru the text. aku tambah apa2 yang patut - info terbaru. and alhamdulillah jugak with the experience yang tak banyak mana pun tapi sikit sebanyak ada jugak membantu aku to stay calm during the whole event. there was last minute changes masa half of the day, and awal2 pun one of the jemputan khas tak datang and kena tukar nama baru. but everything went well. aku happy and aku lebih happy bila orang yang bekerjasama dengan kita and all delegates happy dengan kerja aku. alhamdulillah syukur sangat2.

and lagi satu best bila dapat jumpa kawan2 lama yang dulu sama2 di malakoff. aku ni yang masih teguh berdiri di sini. i guess memang rezeki aku lama kat sini.

lepas half part morning session, mata aku ngantuk gila.. sempat la power nap kat surau lepas solat zohor. baru lega sikit, and sambung tugas sampai petang, pukul 5pm. on the way home tu memang la aku doa banyak2 supaya jalan lancar. aku cuma nak cepat2 balik and qada tido.. hehehe memang lemau... badan aku rasa lemah.. my joints pain which yang memang aku kena endure sekarang sakit sangat. MrH balik pun aku rasa sangat letih.. tapi happy la dapat jumpa MrH lagi minggu ni.. yey.. ok lah.. enjoy the pictures everyone.. and thank you for trusting me. 
 


No comments: