AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

June 18, 2018

Selamat Hari Raya Cinta

alhamdulillah we meet again in 2018 for hari raya. we lost our mak long this year, and terasa jugak lah especially her house was a must during our raya tour. and this year jugak our family gets to celebrate with a new menantu, N4's hubby. they got married in march this year. kaiser came with flu and somehow cepat betul aku menjangkit flu dari dia. bukan flu je yang aku dapat, siap sore throat & batuk sekali. but raya ke2 we still went for our tour balik kampong kuala selangor and 3rd raya ke rumah our relatives area KL & Sgor. 

4th raya i am already back at work. dengan flu yang makin teruk memang agak pening kepala lah. tapi macam tak sampai hati nak biar anak2 buah sendiri. 

macam tak de mood nak tulis panjang2 sebab hidung sumbat.

this year first time yang aku rasa betul2 beraya tanpa fikir sesiapa special...tetttttt... walaupun di bulan ramadhan aku ada lah visit family dia and share some food and a day before raya bagi present kek victoria sandwich to his family. mungkin dalam hati aku dia special tapi dalam hati dia aku bukan sesiapa. so aku redha je lah and aku terima and yang sebaiknya aku move on bak kata orang. 

2nd raya @ Bukit Badong

2nd raya @ Sawah, Tanjong Karang

1st Raya with Kalams Clan

No comments: