AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

August 18, 2020

mama rindu adik

terasa cyberjaya tu memang jauh sangat. bila anak² dah besar, memang lah lebih mudah, tapi sunyi pun ya jugak. sekarang aku faham apa yang mama & ayah aku rasa. 

aku dah lama jugak faham kalau mama masak macam² just nak pancing anak² dia balik ke rumah, makan sama². aku pun dah start buat lebih kurang macam tu.

semalam nasib baik AH balik, boleh jugak aku ajak pergi Cyber nak jumpa anak bujang aku tu. Joey dah dewasa, and so independant. Dia suka nak bekerja to look for extra pocket money. Bukannya allowance tak cukup but he likes to work. Anak² aku jenis yang tidak meminta², alhamdulillah.

so semalam, aku dengan AH redah jam peak hours nak ke cafe tempat Joey kerja. sampai sana, dah nampak Joey terubat sikit rindu, tapi dia tengah kerja pun, so tak boleh borak banyak. lepas kitorang habis makan, we walked to the back of the cafe, aku call Joey bagitau dia, aku nak peluk dia 😁 rindu sangat. #dramasangat ekk? eh lantaklah, anak aku kut. 

and so after that AH and i pun drive la pulang ke rumah kami semula 😊 abaikan la aku yang serabai tu 🤦‍♀️🤣

No comments: