AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 22, 2019

Alhamdulillah Another Year Wiser

count your blessings, orang kata. MrH awal2 dah bagitau, dia akan balik KL minggu birthday aku. which at that point of time, honestly aku tak rasa apa2. rindu MrH tu memang routine aku, cuma maksud aku, aku tak rasa pun birthday aku is an important date for me. mungkin sebab aku frust aku tak dapat fly ke USA on the date yang sepatutnya aku fly. 

MrH tanya aku banyak kali:
  • aku nak makan apa? 
  • aku nak buat apa? 
  • aku nak pergi mana? 
and aku masih tak de jawapan yang konkrit. sabar sungguh dia dengan aku. memang aku tengah moody pun. sorry MrH, aku masih sedih dengan penangan anak2 since last week. but MrH tu sabar je dengan aku..and aku rasa syukur sangat to have him around. ni lah yang kita selalu dengar, Allah swt punya perancangan tu memang tepat pada masanya. Allah swt pun tau yang anak2 semakin membesar, they will have their own plans. memang la aku sangat tak sangka yang Joey akan ignore aku sampai macam ni sekali. keras betul hati dia and memang membuatkan aku tertanya2, marah sangat ke dia dengan aku? part mana yang aku buat salah dengan dia? jangan sampai jadi insiden masa dia shut us all out macam masa dia form 2 or 3 sudah.. and to regret 2 years later, tak de gunanya. sebab we cannot change the history, we can only learn from it. and i hope and pray that he will not have to go through another regret in his life - ubah lah.. dengar lah nasihat orang yang lebih tua. 

on my birthday eve, tetiba aku terasa nak makan western, so aku bagitau MrH ada 1 western restaurant yang sedap and reasonable harganya. so aku pun buka lah offer kat whatsapp group kalamsclan. and that night, just me & MrH, mama, ayah and mahsuri clan.. wahh dah ada mahsuri clan.. hehehe 😁

elok je diorang sampai kat venue - dah totop rupanya restaurant tu. tak pe lah tak de rezeki.. and aku pun terus teringat kat TheGarageKL, along MRR2 highway. untung2 ada orang main music nanti, and yey.. ada busker malam tu. we had good food, good company, and kids enjoyed themselves playing buih sabun. aku pun happy tapi masih terasa that emptiness and sebak. apa2 pun aku sentiasa doakan anak2 aku di dalam perlindunganNya.

YaYa ni memang sentiasa melekat dengan MrH!
YaYa she cheered up my night 


No comments: