AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

January 24, 2018

ye aku rindu dia

aku rasa macam2 dah aku buat untuk buat diri aku busy. tapi biasa lah kan.. mesti aku rindu kat dia. aku rindu pasal apa pun aku tak tau. mungkin aku rindu semua yang pasal dia.. aku pernah buat posting pasal rindu aku kat dia before this. kalau korang rajin, korang scroll lah posting tu.. tak lama dulu pun. aku pun tak tau sampai bila aku boleh sabar macam ni. Allah je yang tahu. sakit dada aku.. penat. but its ok kut. aku tahan je.. i believe good things doesn't come easy. kan?

malam tadi aku start layan drama kekasih paksa rela. best jugak bila dah start layan dari ep 1... akhirnya aku tido pukul 5 pagi kut... so sekarang ni aku agak2 lah macam zombie. dari mula2 aku tak suka si character hanan tu, bila dah tengok dari 1st episode baru la boleh layan and ok jugak lah minah tu berlakon. cuma ye lah... the women dalam cerita tu memang aku tak kenal lah... erti kata lain - tak famous. 

No comments: