AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

May 3, 2019

MALDIVES HERE I COME - EP 08

haa!! mesti korang ingat dah habis kan? hehehe ๐Ÿ˜†ish korang ni.. ada 1 more day, the day that we all balik KL. dalam hati aku, memang takut. entah lah maybe sebab mengenangkan journey yang lebih kurang 5 jam and dengan ketinggian gitu with my condition. memang aku ngaku aku takut. aku dah siap2 pack ubat2 aku untuk menenangkan hati. 
last group foto chugedder

on the way back tu memang TK agak pelik lah. well actually the whole of maldives trip TK was a bit awkward. aku tak tau nak explain macamana tapi memang dia awkward, but lantak la kan. kalau dia nak bersikap macam tu. malas aku nak layan sebenarnya walaupun aku tertanya2 jugak kenapa. but it is ok lah. we cannot control how other people want to behave pun. 

anyway, aku duduk sebelah TK sebab memang dah book seat macam tu masa awal2 dulu. sebab asalnya kitorang pergi berempat. anyway tak payah la nak cerita detail. tapi aku tak berapa tenang masa balik tu. the kind of conversation pun agak menyakitkan hati. entah la aku rasa macam TK ni tak puas hati dengan aku pasal sesuatu. sampai aku bengang jugak and rasa nak tukar tempat duduk. baik aku duduk dengan Lind. tapi bila dah take off tu, TK bantai tido pulak, camna aku nak keluar dari seat aku. hmmm so in the end aku dok lah diam2 kat seat aku tu. and time tu jugak i took the opportunity to clear things out about our friendship. so that lepas ni tak de pendam2 rasa tak puas hati ke apa ke. aku nak start fresh - ha lebih kurang macam tu lah. 

masa TK tido tetiba aku kena anxiety attack sebenarnya. tangan aku dah gigil, jantung aku dah berdebar laju rasa nak gi toilet pun ye. aku nak makan ubat tapi tak de air pulak. aku jeling je dengan air mineral TK kat depan dia tu. nak ambik, segan pulak. nak tanya, dia tengah tido dengan lena. hmmm last2 aku tarik nafas slow2.. buat the breathing exercise and banyak2 zikir. rasa lah lega jugak sikit. 

aku tak tahu ke mana arah tuju posting ni sebenarnya kan.. hehe ๐Ÿ˜‚ tak pe lah kan.. belasah je. well anyway, aku dah selamat sampai KL pun.. and tak sabar nak tunggu N3 sampai dengan Joey. nak peluk puas2 sebab rasa bersyukur sangat aku dapat balik and peluk anak aku lagi. alhamdulillah Allah panjangkan umur aku. 

and aku pun tak sabar nak balik 38 nak jumpa mama ayah... rindu MrH tak yah cakap lah kan. agaknya MrH pun tak sabar2 nak berlabuh and jumpa aku lepas tu. ok lah ehh.. aku rasa posting ni merapu je - takat aku bebel here and there. serabut nih. 

No comments: