AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

September 27, 2013

macam2 hal

aku dah tak larat nak baca macam2 berita kat sana sini.. yang upload kat fb lah... kat youtube lah... ngata sana ngata sini. kadang2 ingat kut artis jer yang kena ngata kan.. sebenarnya yang common people pun kena jugak.. lelagi kalau yang kena tu dari orang2 yang kita sangkakan kawan kita. bukan baru kenal semalam, tapi dah bertahun and we grow up with these people. hmmm entah lah, aku pun dah pernah kena and sehingga hari ini aku tak dapat nak terima dia seperti asal. dan aku berkawan dengan dia pun for the sake of since we have been friends since childhood. kalau atas nama aku akan go all out to help... ermm minta maaf lah, terus terang aku kata aku tak sudi. memang kalau kitorang jumpa dok hug hug la jugak... kerna terpaksa.. hahha :D ada aku kisah? :p
yang menarik pada aku lately is berita pasal adam af kawin dengan fiza elite :) penuh kesederhanaan dan tiada gembar gembur sebelum tu... hehehe kawin ibu tunggal besar pahalanya.. eh macam sama lah dengan kaiser kan.. dia kawin dengan aku masa aku ibu tunggal per :p ahakss... ada jugak artis yang tak sudah2 orang citer pasal dia nak kawin dengan bujang.. boring dah... 

and owh, aku salute dengan salah sorang artis yang aku suka and follow instagram dia. aku suka sangat tengok dia dengan anak perempuan dia.. memang it never failed to make me smile. aku suka masa dia tweet last week kut pasal certain bloggers. coz i have the same thought too. macamana certain bloggers boleh aman or rasa tenang dengan duit hasil cerita keburukan orang lain ie from gossips... memang la naik tinggi rating dia and ramai followers but making money from that? hmmm i wouldn't want to do that rasanya.

hemmm ok lah, aku nak balik, penat dah... hari ni satu hari ber-meeting. esok ada kelas pagi ajar zumba fitness :D kalau you all nak join, sila lah email atau wassap atau sms ye... jangan segan2..

No comments: