AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 27, 2022

Semoga Mabrur Anak2ku

pagi tadi hantar lisa & khai ke airport untuk their flight for Umrah 2022. the day before, aku ke rumah diorang hantar breakfast. dah lama aku terfikir nak ajak anak & menantu makan sama2 tapi tak terajak.. so masa kat rumah lisa tu dia cerita pasal her umrah trip ni.. memang plan berubah tapi info detail pasal umrah tu membuatkan lisa terkejut & kecewa. aku faham perasaan dia - aku pun marah jugak tapi aku cari the positive side of apa yang berlaku. aku pujuk lisa and tell told her that to let go that frustration and focus on the ibadah instead. i know my baby gurl is strong.

ramai dalam group tour tu, aku bersyukur jugak her dad's elder sister is also going - walaupun aku tau lisa tak serapat mana dengan family belah daddy dia. well, maybe, Allah swt is arranging this for her to get to know them better, kan. insyaAllah, aku selalu akan doakan kesejahteraan anak2 aku.

aku sedih jugak sepanjang di airport sebab tak best sebenarnya kalau pergi Umrah but hati terbuku and tak happy. this is not jalan2 biasa. patutnya hati kena tenang - and happy2.. 

sebelum lisa ke gate b, aku peluk & cium dia and told her that i will doa so that Allah will ease her journey and she will rasa tenang di sana. aku sebak.. and i told her that i love her very much. 

sebenarnya sejak semalam aku terlupa yang aku terluka dengan sikap dia... aku lupa yang hati aku marah... at the end of the day, hati kita milik Allah... He can change how we feel sekelip mata. and dia lah satu2nya puteri aku. dan aku berdoa juga Allah akan jaga hati dia supaya mengikut ajaran Allah & tidak akan melukakan hati aku lagi.




semoga pergi & kembali ke Malaysia dengan selamat & sihat, insyaAllah - ameen

No comments: