AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 5, 2019

pasrah

since many years back memang aku selalu biar Allah aturkan hidup aku. lebih mudah berserah daripada kadang2 plan beriyer and tak jadi, akhirnya mesti sedih gila. macam tu jugak pasal kerja aku sekarang ni. dah kerja lama and disebabkan dah dalam comfort zone, susah nak berubah tempat kerja. alhamdulillah the challenges semakin interesting and somehow aku dapat meluaskan experience aku kat area lain. tapi, somehow dalam kegembiraan aku in getting new experience, Allah bagi aku satu peluang yang aku rasa rugi aku tak ambik. and so, daripada pening sangat, aku berserah lagi and selepas 4 kali solat istikharah, aku buat apa yang aku tenang nak buat. semoga Allah permudahkan segalanya untuk aku, dan masa depan aku, insyaallah. aamiinn 

No comments: