AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

September 22, 2019

TR90 Run - 22 Sept 2019

i could not sleep, and i watched Istanbul Aku Datang. everytime kalau nak rasa happy2 aku dont mind watching this over and over again. sebab aku rasa Lisa Surihani tu comel and Beto Kushairy tu so cool dalam citer tu.

so sebenarnya kenapa aku tak leh tido? sebab aku penat sangat kut, atau aku banyak sangat fikir. and aku rasa seronok sangat sebab aku berjaya habiskan 4.85km. mula2 patut diorang kata 4km, lepas tu aku fikir gak, awat lah tak sampai2.. originally aku datang untuk support je and jaga 2 kenit tu, my 2 nieces aged 9 and 4 years old. tapi bila aku sampai tengok semua orang punya semangat lain macam, so aku pun join lah. thanks jugak tu my running buddy mspuliz walaupun seperti biasa dia tak cukup tido sebab bertugas malam tu. and plus today mspuliz pun main2 je, memang fun for all of us. yang best nya siap ada obstacles tuh!! 

anyway back tu Istanbul Aku Datang, dulu i was like that, bila tulis blog, aku tulis macam aku tengah bercakap dengan korang. tapi entah sejak bila tah, aku start tulis macam karangan ala2 proper... tapi i think it would be more fun tulis macam aku tengah bercakap dengan korang, kan. baru la aku terasa tengah berborak. walaupun korang tak respon. tapi kalau korang nak respon, korang boleh je tulis kat area comment aku ni. of course aku prefer kalau aku ada nama korang in the comment - baru la semangat aku tulis lagi. 

err nampak tak macam haywire posting ni. aku nak cerita gak yang aku proud of myself sebab berjaya habiskan. dada tak la ketat sangat, masa mula2 tu je, then aku slow down and aku control my breathing. cuma sekarang ni kalau sakit pun sendi2 aku sebab memang tak warm up, main redah and dah lama tak guna my legs for exercise. all in all, memang aku happy. and aku seronok bila dapat daki ala2 bukit tu walaupun pakai kekanak punya... hahaha acah2 viper gitu! lol 😂

me, and my success today! #alhamdulillah
Running froggie is back!!


No comments: