AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 24, 2018

cik reen encik ngok ngek

daripada aku susah nak tido ingatkan benda2 yang tak berfaedah, baik aku layan drama ni. memang la ada je orang yang kata buang masa layan drama2 melayu. tapi pada aku, aku suka je layan citer2 yang menghappykan aku walaupun aku jadi tak cukup tido. anyway, baik tak cukup tido angaukan artis daripada angaukan someone yang memang sah2 bukan milik aku.. perghhh... statement - memang tak boleh blah 😀
aku start layan ni sebab mama dengan adik aku yang start. mula2 rasa apahal tajuk macam pelik jer tapi bila dah start tengok, apa lagi.. memang dah stuck la ni. aku suka all the actresses and actors. dah lama aku tak tengok badrul muhayat kut. one of my fav actor - handsome. sekarang ni memang nampak sangat dia dah berusia, still good looking cuma aku rasa macam dia kurus sangat lah. 

and pasal mr ngok ngek pulak, lakonan fikry memang best. and he is so selamba and partnering dengan farah nabilah pun sesuai sangat. suka the romantic comedy dalam citer ni and all the unsur2 nasihat yang diselitkan sekali. see, it is not all merapu pasal drama melayu ni yeh. kalau kita tak sokong drama2 kita, siapa lagi yang akan support? and, aku tak start tengok dynasty sebab ni jugak. kalau time yang sama aku layan dynasty, mau tak pergi kerja aku.

kadang2 in life, akan berlaku perkara2 yang menguji kesabaran, keimanan and our trust in Allah's decision. at the end of the day, aku rasa daripada pening2 atau gabra2, baik go with the flow added with by berhati2. bukan apa, memang la jalan cerita hidup kita Allah yang tentukan. Dia juga yang membuatkan kita bertemu dengan sesiapa pun tapi kita kena pandai fikir and cari, apa pengajaran atau yang cuba nak Allah sampaikan atau uji pada semua hambaNya. 

and kalau la aku ni cik reen, aku akan terus terang je perasaan aku. macam jugak apa yang aku rasa dgn mr c. aku rasa aku dah cakap apa yang aku rasa and whatever happen, happen lah. cuma of course tak lah semua lagi sebab aku pun tak sure if i can actually express everything. only time will tell if this is temporary or leads to a happy ending. too early to tell and i am enjoying the ups of the journey. 

my current celebrity crush right now is fikry ibrahim. hehehe well it goes with the drama lah kan. i think i started to know who he is daripada drama rahsia hati seorang perempuan. tapi time tu aku tak rasa character dia as strong as now kut. 


No comments: