AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

January 23, 2015

congrats nurul

aku ni dah semenjak dua menjak kalau tengok baby memang emo. seronok tengok orang ada baby... tipu lah aku kalau aku kata aku tak teringin nak ada baby dengan kaiser. tapi Tuhan itu Maha Mengetahui. And He knows best what is best for hambaNya. hari ni aku dapat email on Nurul's update pasal her new baby. alahai... bestnya... :D tengok je lah.. hehehe :D untuk aku, walaupun teringin, kena redha la jugak tak ada rezeki. and aku pun dah malas jugak kalau nak berjaga malam... and kalau tak cukup tido.. so buat masa ni tok sah la berangan cik ain oyyy... esok esok main dengan cucu je lah... LOL :D
ini BUKAN baby Nurul atau baby aku... hahhaha :D
http://picasion.com/gl/4c1u/

No comments: