AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

September 17, 2014

school break

best betul kalau aku kaya kan... this week budak2 school break for 1 week. somehow we don't have plans.. biasa lah semenjak dah mengajar zumba ni, aku kurang buat plan bila cuti sebab class penuh. lagi pun lisa spm tahun ni, dia pun busy semacam bila cuti sekolah. joey kalau dapat mengadap laptop dia dah cukup baik dah. dia cuma akan keluar dari home office tu untuk pi toilet atau carik makanan. kadang2 tu bila aku dah sediakan makanan pun dia boleh tak makan. teruk betul kalau leka. aku memang dah tak larat nak bebel. suka hati kau la bujang... 

hari ni budak2 semua pergi picnic dengan N3. N3 ni memang rajin melayan anak2 saudara dia sambil2 dengan anak dia. so, today they went to kepong it seems. tengok gambar yang N3 hantar kat family whatsapp group nampak macam fun gila. aku tengok gambar je lah jawabnya. kerja makan gaji, kena lah dok diam2 kat office walau tuhan je tau betapa bosannya aku time nih. and kepala otak aku bekerja sebenenarnya. kali ni joey kena jugak ikut, biar bercampur sikit dengan orang.. jangan dok terperap jer kat rumah..
 

No comments: