AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 18, 2014

percaya tak?

disebabkan dah lama tak berblogging, aku dah lost touch dengan blogspot nih. and now bila dah tukar background, habis semua my bloglist gone. nak letak balik macam dah tak kuasa aka malas. tapi boring jugak bila nak baca blog2 yang memang aku dah shortlist tak de sini. adeh lahh...

tiap2 hari aku pikir nak update blog aku tapi macam dah tak de mood, ke, sebab aku ni dah betul2 tak de masa? aku ni tak terrer time management ke? dulu busy gak, tapi ada je masa untuk berblogging? jeles jugak kalau tengok kawan2 bloggers masih rancak dengan blogs masing2. 

sebenar2nya kat mana2 pun banyak main politik. dulu aku ingat corporate world je main politik kerja, rupa2nya fitness pun ada jugak. aku dah lama pendam perasaan ni. sekarang dah tiba masa nak meluahkan kut. ramai jugak yang, the harsh word to say it, is dengki mendengki antara satu sama lain. kadang2 aku pelik, kenapa nak dengki dengan orang lain.. or instructor lain? bukan ke bidang ni untuk menggalakkan orang cara hidup sihat? support je lah each other, kan? rezeki tu masing2 punya, Tuhan yang tentukan. masa mula2 aku start zumba fitness ni pun sebab aku seronok bila tengok orang seronok. and aku rasa puas hati bila dapat share the benefit of attending zumba fitness class. and i want to make a different, i wish everyone will do something in their life to be a better person and live healthily. jadi bila dah start ada yang dengki ni, aku jadi letih and dah tak de mood. the good thing about doing this as a free lance or part timer, i can choose my customers. depending on area mana yang mudah untuk aku and timing dia kena. ye lah.. aku ni masih makan gaji and nak urus anak2 lagi. 

okay lah, aku dah penat bebel. nak sign off dulu. till the next posting ya. harap sabar la ye. and tak jemu2 visit blog aku nih. err... dah tak visit dah ke? ermmm tak per lah... aku paham. 

No comments: