AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 17, 2013

bosan dengan gelagat certain artis


offlate ni aku bosan dengan gelagat2 artis... dah naik meluat dengan cerita2 yang pada aku errmmm memperbodoh2kan the public or maybe they are the ones who should learn more. aku bosan dengan artis2 yang berbohong.. suka benor nak menafikan perkara2 yang benar2 terjadi.. belakang, kemudian buat press conference...aleh2 announce benda yang dinafikan tu sebenarnya betul. busdus ke haper???? minggu ni dah la minggu aku hangin kan... the latest was about the couple yang dah kawin, dah ada anak deny that they are married and have a baby... tak sampai sebulan, admit pulak.. pastu bagi alasan yang tak masuk akal. macam budak2 hingusan.. agak2 nak nikah just to have sex ke? kaiser selalu cakap macam tu.. which to me, memang tajam lah kata2 tu... but come one lah.. why the need to nikah dua kali?? ko tak confident dengan the 1st nikah ke? if you are not confident with the 1st nikah, so, your actions as husband and wife dalam waktu tu, ko tak tanya diri sendiri? i dont want la nak accuse apa2, kang aku buat dosa je kan.. sekarang ni pun dah melalak kat blog sendiri sebab aku memang letih dan bosan dengan gelagat2 orang2 macam ni. by the way, just for my own record, bila ada 2 orang tokoh agama yang terkenal bagi pendapat about the nikah 2 kali issue.. between UAI and Datuk Noh Gadut, I would choose Datuk Noh's opinion. apa opinion beliau, you all caik lah sendiri... malas pulak nak type semua ni yang memang memanaskan hati.

No comments: