AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 21, 2012

kisah nasi goreng kampung

just terfikir nak bercerita... pikir2 kelakar jugak... bukan apa, aku dah lama nak belanja kawan2 kat office ni nasi goreng kampung.. or apa2 lah yang senang nak disediakan oleh kak RF kat office ni... maka, minggu lepas, tengah layan telur separuh masak dengan roti bakar, mulut ni terus jer tanya kak RF... "boleh tak masakkan nasi goreng kampung untuk sarapan minggu depan" haaa gitu lah ceritanya. bila kak RF tanya, banyak mana, aku pun terus cakap, hmmm pandai2 lah.. untuk tingkat 8 dengan tingkat 12.. kalau korang tanya aku apa occassionnya, aku pun tak leh jawab... 

jadik hari ni ada lah harinya... tetiba, ada lah orang2 yang ckp terima kasih kat aku for belanja-ing sarapan. ada jugak yang tanya, aku ni dok kat tkt 13A, kenapa belanja tkt 8 dgn 12 dan bukan tkt sendiri... hmmm kenapa yek? entah... aku pun tak de la pikir sampai detail macam tu sekali kan... cuma aku ni selalu lepak kat tkt 12... tu yg terus pikir macam tu jer... hmmm banyak nya lah spekulasi pulak ye... ada pulak lah yang tak dapat, tanya aku pulak... hadoi... sorry la.. sesaper yang tak dapat tu ye... aku ni belanja jer.. distribution tak tau siapa yang buat :P agaknya tak de rezeki lah tu...hmmm

apa2 pun, nasi goreng tu mmg power! siap dengan sambal ikan lagi!!
gambor sekadar hiasan... tapi lebih kurang gini la ghopernya.. :P

No comments: