AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 18, 2018

my emotional moments

sekarang ni tak tau la kenapa aku tengah emo sikit... cepat je terasa bila ada orang cakap apa2.. or nanti tetiba terasa macam sedih, padahal sebenarnya sepatutnya aku tak rasa macam tu pun. or maybe betul la perempuan kalau PMS kan terlebih emo. ha tu dia... so, untuk mengelakkan emo berlebihan, baik borak dengan AH. so aku pun vc la dengan AH. borak pasal apa? ishh mana leh bagitau... hahhha 😄

time lunch time aku pun pi la jumpa LS pulak. menu hari ni nasi kukus ayam berempah...entah kenapa naik hantu.. punya la banyak aku rasa aku makan. nasi tak cukup, LS pulak offer nak bakar roti.. dah tak pasal2 kitorang makan roti bakar dengan butter and kaya 2 keping sorang. haaa amik kau. aku rasa malam ni aku makan capati dengan sardin je lah for dinner. dah banyak sangat makan ni. hajat di hati nak jaga badan sebab nak pi dive trip. kaghang dive suit tak muat ha camna.. mampuih.. 

ha ni lagi satu nak cerita pasal aku yang tengah emo. sekarang ni memang nak start packing sikit2 sebab tak nak kelam kabut. nanti bulan january memang agak busy kat office. sebenarnya my list to do dah panjang tapi as always - procrastinating. emo sebab BCD aku rosak, dive comp aku rosak.. sib baik otak tuannya tak rosak. hehehe 😂alhamdulillah. so, kali ni punya trip aku pun dapat lah belas ikhsan kawan2 diver lain. those items aku pinjam jer.. terpaksa la kan...

errmmm nak bebel lagi tapi tak de mood balik... stay tuned la eh... 

No comments: