AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 25, 2018

macam ni ke malaysian?

since october aku start mengajar kat batu caves and normally lepas habis class aku akan balik terus sebab tak de kawan nak pi lepak makan. but somehow my mind macam dah set even before class untuk makan my grilled chicken. sebelum class aku lepak ngeteh dgn mr c and tengok dia  makan mee goreng sedap benau.. he offered lah tapi memikirkan aku ada class, kaghang muntah mee pulak lepas lompat2 kat class. anyway posting aku hari ni bukan pasal mr c tapi pasal minah yang aku jumpa kat dataran food truck tadi. aku agak bengang lah tapi tak pe la hak dia kut dia tak nak share.. bila aku post kat status fb aku, macam2 andaian orang/kawan2 aku pasal minah ni.
entah la.. agak2 lah nak sweet2 pun... tak consider langsung orang lain yang memang perlukan tempat duduk untuk makan. bukan aku nak pandang ke stare kat boypren ko kut.. sah2 bukan taste aku. so here goes my bebelan lah kan. kalau aku, i dont mind kut sharing thinking of the situation kan. haiishh... 
was alone at food truck.. cari meja penuh pulak.. nampak 1 lady duduk sorg2 at a table for 4.
me: dah full ke table ni?
awek: ada org.
me: owh.. boleh share ke?
awek: saya berdua.
me: (dlm hati.. habis lagi 2 kerusi ni kosong kan) boleh share ke?
awek: (buat muka mata melilau.. cari boypren dia kut)
me: ok.. tak leh la tu.. (terus blah)

patut la.. tak nak share.. nak main suap2 dgn boypren rupanya ðŸ™„ kat food truck kut.. seats are limited. apa salahnya share ðŸ™„🙄

No comments: