AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 28, 2017

my pride

satu2 nya yang aku banggakan dan sayang, selain daripada anak2 aku and family aku - is AKO Fitness team. dulu waktu kaiser tinggalkan aku dan AKO Fitness, memang aku rasa lemah and lembik. aku dah hampir putus harapan nak teruskan apa yang kami dah mulakan. memang lah sebelum ni kaiser yang bagi aku semangat and dia lah yang mula2 percaya pada diri aku yang aku boleh buat semua ni. sebab masa aku start dulu pun aku bukannya muda sangat kalau nak compare dengan instructor2 lain. tapi aku kemudian fikir that i should only compare myself yang dulu dengan yang sekarang instead of comparing myself with others. and dengan adanya mereka yang aku boleh panggil sahabat & zumba sisters, somehow i am still strong until today. and aku dah kembali ceria and boleh tersenyum dan bukan lagi senyum dalam derita #dramasangat 😛

anyway, this morning we just finished one of the biggest event in our list. we are not the organizer, we were invited to sama2 memeriahkan the HKL Pink October Zumba 2017 sempena Breast Cancer Awareness campaign untuk tahun ni. in fact this is the 2nd year with HKL and jumlah peserta yang register sehingga 1300 orang!! 

this morning it was really hot for me and my team but because bila masing2 tengok semangat masing2... semua bertahan walaupun bukan aku sorang sebenarnya dah rasa tangan and kaki kebas2 macam dah tak boleh nak angkat pun yer. nak tunggu lagu lagu seterusnya tu... hehehe Tuhan je yang tau. to cut story short, we managed to finished the whole 1 hour in the hot sun and all got tanned beautifully. bila balik, aku dapat migraine lah kan.. memang terlantar atas katil selepas berendam dalam bath tub aku.. hehehe 😛 okay nanti kita cerita lagi ye.

if you wanna view more pictures, i have uploaded them in my fb page: akofitness720 or you can click here: HKLPinkOctoberZUMBA2017
i will upload more when i get them from other photographers.

No comments: