AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 30, 2014

serabut

gosh the phone call from the lawyer was my last bluerrghhh today. so many things happening at one time until i don't know which one to handle first.. i am doing okay for the moment but that doesn't mean that things are not serabut. entah apa2, beli apartment macam beli mansion juta2 pulak.. punya la lama process tak settle2 lagi... makin surut kut savings aku dok tarik2. last2 nasib baik clarify balik amount yang depa mintak tu sebenarnya aku dah bayar.

lagi satu, soal hati dan perasaan...cheywahh macam rasa bercinta.. dak la.. ini bukan pasal orang bercinta. ini pasal apa yang aku buat untuk orang lain. kalau aku (atau sesiapa pun lah) suka nak buat sesuatu, mesti dengan rela buat je kan? tak de turning back dah omputih kata... atau kita tak terasa ralat ke regret ke apa ke.. tapi kali ni, aku buat ni sebab kawan2 aku tapi aku masih tak puas hati. ada je staff2 ingat aku dah start berkira, tapi korang pikir la ehh... agak2 lah kan... ada ke aku mintak duit korang untuk aku modalkan lesen aku? untuk perah otak dan keringat aku untuk combine certain choreography? korang mesti pikir, ingat aku pikir pasal duit jer... eh hello... ada ke benda2 free kat dunia ni? kalau ada yang dah start tarik muka tu kan, memang aku meluat lah kan... memang aku suka tapi sekarang ni aku rasa macam aku sendiri tak puas hati, jenis habis madu sepah di buang, ha gitu lah. kalau korang berkira... suka hati aku lah nak berkira kan... 

anak aku nak spm hari isnin ni... aku pun serabut jugak... memang beberapa minggu or bulan ni banyak nak pakai cash... pun serabut jugak jadi nya. jadi aku ikhtiar lah apa2 yang patut... ikut expertise aku. memang la kena ada modal tapi alhamdulillah dapatlah untung untuk cover perbelanjaan apa2 yang patut. aleh2 bimmer aku buat hal... hahahah :D dah terbang rm420... sabor je ler... 

boleh tak aku buat posting aku kali ni biar hanging je macam ni? :p bosan lah.. 

No comments: