AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

September 5, 2013

mari merapu

Rasanya macam kalau laptop ni buku, dah lama lunyai aku dok belek2. Aku dah tak tau nak browse apa dah. Memang dah lama aku rasa bosan macam ni. Tapi tak boleh la nak complain banyak2. Kadang2 aku rasa kerja aku ni, kalau aku kerja dari rumah pun tak per… internet ada jer.. and aku tak jawab apa2 telefon from customers pun, semua anak2 buah aku yang buat. And sekarang ni aku buat benda2 planning untuk next project atau yang project tengah ongoing. Haaiii lah kenapa lah aku tak leh buat kerja dari rumah jer? Kat opis ni boleh beku otak tau sebab sejuk giler… lelagi hari ni yang dari pagi tadi hujan lebat and sekarang cuaca mendung… aku dah macam orang lepas bersalin dah dengan sweater hijau aku.. hehehe
Hari ni je aku dah terkejut dengan berita one of my favourite artist :p betul ke adiputra buat macam tu? Macam tak logic jer… hmmm itu lah.. susah jadi selibriti ni kan… macam2.. 

Agak2 kalau laptop ni boleh tembus.. mau dia tembus kan… aku renung jer dia lelama… aku dah ngantuk ni… bosan… aku nak balik boleh tak? Boleh laaa boleh laaa…

blogwalking pun boring... semua mcm tak banyak cerita jer...

No comments: