AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

April 3, 2013

nak cakap jugak

korang tau tak.. dah sepeket biskut oats aku kunyah... dah minum air bergelas2... mata ni macam ada magnet jer... punya lah ngantuk... ni gara2 keluar pi layan live band malam tadi... tapi yang penting, hati aku senang... release tension sebab dapat layan favorite band aku. kadang-kadang bila dah lama tak dapat pergi royale chulan, heritage club tu, rasa macam sedih sangat... sebab rindu dengan diorang. 

malam tadi...ehh semalam memang aku tension... sebab dia, tak yah la nak citer kat sini... sebab malas.. :P biasalah, aku ni kan kalau bab bab pasal opis, malas nak citer sini... anyway, sekarang aku op start kerja awai, balik awai... saja nak tukar angin (ayat2 politik mcm ni lah... :P) so, semalam pukui 5 sharp aku blah... seronok sampai rumah awal, lisa dah ada kat rumah. kaiser terus pi kerja sebab dia ada class 6pm to 7pm. so anyway, aku pun merayau dengan lisa ke wwm, we had early dinner, tapau for joey and went home. tak lama lepas tu, citer kat tv pun merapu..lepas tu tetiba je kaiser bangun dari sofa kitorang tengok tv tu, "i think i better go and shave my face" katanya... jadik, aku pun apa lagi... "then we go out?" hehehe sambil muka tersengih2 macam kerang busuk... :p "where do you want to go?" ... "if you ask me, only 1 place, heritage club, i want to see my friends sing :) " heheheh sengih lagi... mengeluh jugak la asalnya sebab dia kata dia flu... so, aku pun tolak ansur la (kununnya) aku kata kalau tak mo pi sana, bawak lah aku pi mana2 pun.. tapi tau tau.. dah sampai royale chulan... yeyy...

dengan muka tak bermake up nya (disebabkan memang tak de mood), cuma tepek lipstick jer.. buat syarat... aku dengan kaiser pun melangkah ke heritage club tuh... nampak jer group dadza, aku punya sengih dah sampai telinga... heheheh rasa nak naik pentas nyanyi pun ada... hahaha (gilosss apo??) so, to cut story short.. malam tadi sakan gak aku dengan kaiser menari... lelagi aku pakai boots.. haa tak penat sangat.. ok lah sket... :) tapi.. dadza band memang best... as usual suka tengok diorang nyanyi and synchronized dance sekali...

next time, nak lagu bruno mars tu ekkk :) :p

No comments: