AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 17, 2012

dengar ini cerita! pulangan 1.5% sehari!!

tau tak lagu2 zaman anita sarawak kut... mari mari teman dengar ini cerita...! haa... ni lah dia, aku nak cerita.. :) al kisah, zaman2 sekarang ni kalau setakat orang buat business side income memang ramai. termasuk la diri aku ni... tapi yang peliknya, tiap kali aku nak buat side biz, mesti time tu la kerja kat opis mencanak2... macam dia tau2 jer jeles akan di anak tiri kan... so, prinsip aku senang jer. at any point of time,  if ever i want to get involve in any kind of business, anak2 aku di dahulukan... means, they are still my priority. 

so, to begin with, cuba bagitau aku, business tang mana yang aku belum pernah try...? :) and in short, alhamdulillah, sana sini sikit2 ada lah habuannya, alhamdulillah. cuma yang aku excited nak cerita is this one.. korang ingat tak jemputan aku ke corus hotel minggu lepas? korang tak respond kan? baca, pastu sure korang pikir, 'ek eleh minah ni... nak buat multi level business lah tu' hehehe :D aku tau dah... apa dalam otak jemala korang... :p 

okay, sebelum aku teruskan, there is nothing wrong with multi level marketing... most of the concept is good, cuma setiap individual yang nak berkecimpung dalam bidang ni, kena tabah dan kerja kuat... it is not a try... it is a real challenge!

so, yang ni kisah lain... aku dah lama nak carik peluang where i can dump in my extra money...(perghh.. macam bagus ehhh... extra money :P) relekss... bukan apa, kita kena bijak buat investment... letak wang yang ada sana sikit, sini sikit untuk hari tua... or untuk anak2 ker.... and untuk aku, sebab aku nak goyang kaki... or aku nak pi kerja tanpa rasa pressure sebab kalau aku stress ke, tension ke, at least, dalam pocket lagi satu, insyaAllah ada isi and anak2 aku tak de la makan batu atau pasir, kannnn :) so, untuk permulaan dulu, aku start beli silver and gold... esok lusa bila harga naik, aku jual lah... and setakat asb tu rasanya most people buat... dah juga beli insurance.

the latest one is dengan zeekler.com... which i started about 2 months ago... dan alhamdulillah, pulangan dia cukup lumayan. (lebih lumayan dari yang sebelum2 ni yang aku pernah buat) untuk kawan2 yang aku pernah cerita few days back...minta maaf ye, info ada silap sikit. bukan apa, kita nak tuntut ilmu ni kena lah selalu datang kelas :p kalau tak, nanti ajaran sesat... habis semua sesat barat .... :p hehehe disebabkan semalam aku cuti... aku pun memang nak tahu dengan lebih lanjut aku pun pergi lah presentation dia semalam kat corus hotel, level 2... naik lrt babe...sebab malas nak drive, and balik boleh balik manja2 dengan kaiser... :p (adegan seterusnya citer lenkali ehhh ) 

apa aku buat? aku mula dengan usd 3000 and dengan profit sharing 1.5% per day babe... siapa nak bagi... lagi pun it works in points and usd... kenapa? sebab kalau tengok dalam report ni, dalam point, jadi kalau di negara mana2 pun, they will convert into their own currency. ada aku jual apa2? tak de... semua company yang buat... aku cuma beli bid voucher... 

jadi pada semua yang baca ni, kalau korang berminat nak tau... contact lah aku... tak pun, korang boleh je visit http://ainkalam.zeekrewards.com

oh ya.... untuk pengetahuan tambahan, zeekler ni company dari USA... jadik operasi auction dia semua di USA. and owh... what does it do? it is an auction company so, profit lepas diorang buat auction tu diorang share lah dengan kita... tu je... 
STOP!!!! 
jangan main percaya jer...  hahahaa :D korang kena dengar dulu.. kalau korang rasa tipu... tak yah la join.. aku tak paksa... tugas aku selesai di sini aku cuma share :) 
Your Way To Financial Freedom

No comments: