AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

April 7, 2020

Maybe...

today i am feeling a bit weird. tak tau macamana nak explain. 
  • maybe sebab lama terkurung dalam rumah
  • maybe sebab aku rindu mama & ayah
  • maybe sebab aku rindu nak peluk si yaya dhebot tu
  • maybe sebab aku rindu nak kiss si deris yang sekarang dah makin bijak
  • maybe aku rindu anak dara aku yang macam best je duduk sendiri tu 😝 
  • maybe aku rindu AH and more to risau dengan keadaan laut and safety on his job
  • maybe aku stress dengan bilik Lisa yang bocor dari tahun lepas and semakin teruk.
  • maybe dengan di tambah panel tingkap bilik depan akan masuk air bila hujan lebat and today sangat teruk!
aku pun tak tau nak cakap macamana dah. badan rasa dedar. semalam pergi 2 pharmacy cari thermometer infra red tu. yang ada tinggal RM399. idak lah aku nak beli. so end up masuk aeonbig beli pertambahan barang2 dapur yang perlu. lepas tu terus balik. 

today aku masak udang masak lemak and bakar ayam. pagi panaskan roti canai brand kawanku yang aku beli semalam. penat2 je buat 2 keping, Joey tak makan pun. he end up makan cereal 3 in 1 sampai 3 bungkus dia bancuh. hemmm tak pe lah, janji dia makan. dia ni degil, suka duduk dalam bilik jer. time makan ikut suka hati dia. pastu nanti sakit kepala sampai muntah2. kalau kecik boleh gak aku rotan. ni dah besar panjang. penat aku cakap - kalau bebel kang tau pulak dia marah. dah habis cara dah nak cakap dengan dia. haisshhh... tu je la pe'el dia yang membuatkan aku geram. 

anyways, hari ni sebab aku bosan kan, aku browse lazada and beli thermometer online, hopefully boleh dapat cepat. and sambil2 tu beli lah jugak benda2 lain.. ihikkk 😹 tu la jangan buat aku stress, nanti aku shopping. lol. 😁

ok lah.. nanti aku buat posting lain pulak. maybe aku buat review drama melayu yang membuatkan aku marathon 3 hari berturut2 habiskan 16 episodes. 

Master Bedroom
bilik Lisa

No comments: