AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

March 30, 2020

Aku & Tik Tok

dah dua hari aku melayan tik tok. seronok tengok orang buat. tapi kita nak buat rasa macam segan pun ada. tapi ada part2 yang aku sampai tergelak terkekek2.. sampai ada girl crush la jugak. hahaha 😆 teringin nak buat, ajak Lisa, dia tak mau... tapi dia buat dengan kengkawan boleh pulak... hmm tak pe la.. aku buat la dengan Joey.. itu pun sebab dah makan budi dengan aku... hahha 😁 cuma sekarang ni belum decide lagi nak buat yang mana. 

malam tadi tido lambat pun sebab layan tik tok kejap selepas layan netflix. sementara AH ada lagi kat rumah. lepas ni AH kerja jauh pulak. tapi tak pe, demi negara katanya. ok lah.. malas nak bebel panjang2. korang kena tengok tik tok kalau nak faham aku cerita pasal apa. aku pun dah start follow ramai ni. 

somehow nak post tik tok kat sini tak boleh.. kenapa eh?? errmm tak pe la.. korang faham kan maksud aku?


@noordinarywoman ##relationshipgoals ##couplegoals ##hadiainstory
♬ Truly Madly Deeply - Savage Garden

No comments: