AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 19, 2020

Hari2 Tanpa Malakoff

after coming to the 3rd week upon early retirement, i am still in my relaxing mode. dont have to rush to go to work and at times lazying at home. although to be honest, i have so many things lining up. ada lah jugak terfikir2 pasal office. team aku ok ke tak, of which i am sure diorang ok jer. it will be just another day at work. 

aku rasa sampai aku kena categorize kan apa yang perlu aku buat sebab banyak sebenarnya cuma aku belum dapat susun sangat my new way of life. aku cakap dengan AH last week, aku banyak nak buat. and macam biasa he will ask and see if there is anything that he can help with. kesian jugak AH sebab for the past few weeks dia asyik kena marah je dengan aku. somehow he is the one who keeps on apologizing. i really should jaga my temper which seems to be appearing quite often. not forgetting my migraine yang sekarang ni every 2 days aku kena attack. and bila kena tu memang sakit gila rasa nak terkeluar biji mata. 
AH took some time off to be in KL to settle a few of our stuff. yang kali ni memang aku manja and dont feel like doing anything and berharap AH buatkan untuk kitorang for all the process. ye, aku penat tapi tak bermakna i am not excited about it. aku penat sebab aku ada banyak benda lain yang perlu aku uruskan. yes we are getting hitched soon. real soon. 💘 and aku tau ada je orang2 yang kat luar sana tak akan gembira dengan berita kitorang ni for whatever reasons. but you know what, jodoh itu pun kan rahsia Allah. aku terima dengan hati terbuka and redha dengan His decision for me. 
time sekarang ni dah pukul 1.45am and aku sebenarnya banyak lagi nak tulis tapi macam tak sesuai kat posting ni. come back real soon ok!

No comments: