AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 9, 2020

31 Jan 2020 - Last Day in Malakoff

yeup.. u read this right. macam nak kata "finally i am leaving...." or sebenarnya by the time aku tulis posting ni, i am already an alumni of Malakoff Utilities sub of Malakoff Corp Berhad, dah 9 hari. tapi somehow aku rasa macam cuti je buat masa sekarang ni. 

memang la sedih and terharu bila nak tinggalkan office yang dah 22 tahun lamanya aku kerja kat situ. dulu memang aku rasa aku akan pencen kat situ tapi somehow, Allah ada plan lain untuk aku. i take it as Allah nak beri aku peluang to venture into something new. something yang buat masa ni membuatkan aku excited to learn something new and new challenges tanpa to have a new boss. 

what we have now are leaders and these leaders are training me to be another leader and also training me to look or to recognize another leader(s). 

aku ada cuti 6.5 hari lagi and i took all those leaves which made my january shorter. my team members yang sedih la. aku pun sedih jugak tinggalkan diorang but aku dah sediakan sistem yang cukup bagus untuk diorang bekerja tanpa aku. all the SOP are already in place. and i have good team to hold the fort, orang kata. insyallah, semoga dipermudahkan. 

cuti2 pun, minggu terakhir tu aku masih datang untuk habiskan saki baki kerja yang ada. handover tugas2 and also barang2 hak office. yang ni pun sedih.. office access card, parking card and most of all, my laptop.. 😢 yang ni memang sedih la. sekarang ni pun aku pinjam laptop AH. nak beli, belum lagi kut. memanglah AH tak kisah. and he told me that it is ours now. tapi aku ni kan tak biasa pakai barang2 orang lain. aku lebih senang beli sendiri. tengok la nanti kalau ada rezki lain. tak pun, mungkin sekarang ni aku tak biasa pakai laptop ni.. aku rasa keyboard dia macam jauh ke dalam.. hahaha 🤣 so aku rasa jari aku penat sket lah... banyak songeh kan. 

hari terakhir tu yang penting juga for me, aku pergi jumpa SVP yang dah banyak bantu aku and memantau our company. aku sedih jugak sebab beliau pun dah last this year. sebab tu jugak aku decide to leave. sebab bosses yang sporting2 semua pun leaving us. siapa nak support kitorang dah? hmmm... tak pe lah nanti korang layan la gambar2 kat posting ni ye. 

korang sama2 lah doakan aku berjaya in my next venture ni. semoga apa yang aku akan buat ni memberi manfaat pada ramai orang - demi kebaikan and kesihatan diorang. sekarang ni dah jam 1.43am, i better get to sleep. nite2 ya'll

No comments: