AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 11, 2019

weekend yang penat tapi berbaloi

tak semua orang sanggup invest RM380 untuk attend 3 hari konvensyen. lagi2 orang2 yang tak faham and closed minded on certain business opportunities. tak semua akan faham sebab lain orang lain minatnya. tapi untuk aku, it was tiring yes, tapi cukup berbaloi. untuk input information yang we can use in expanding our business. and tak semua orang boleh berjaya sebab business ni memang memerlukan kesabaran and persistence, orang kata. the last aku join network marketing was few years back and aku penat. and this time aku join lagi coz kali ni aku happy sebab this company has helped N3 to reduce her weight since berbagai2 cara and pujuk rayu kitorang buat kat N3 tapi tak berjaya and to add, aku rasa compensation plan dia lebih menarik and cepat and commission rate yang tinggi. 

anyway, side track kejap, aku ada ghost reader yang rajin letak comments sebelum ni. before this aku layan tapi lama2 aku rasa mamat ni annoying giler siot. so sekarang aku set kan cuma orang yang ada account je boleh tulis comment kat blog aku. 

hmmm nak tulis lagi pun sekarang tak de mood.. korang layan je la gambar ni sikit. ada mood nanti aku tulis balik...






No comments: