AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 21, 2019

New BMW i8 launched in Malaysia - written in 2018

dream car? i don't know. tapi aku cuma nak cerita, masa aku on the way to work this morning, i saw this car from my car rear mirror. aku nampak mata dia memang sexy and garang, (dah macam mata mischa pun ada 😛) and the car was orange in color. aku tengok hidung dia aku dah tau it is a Bimmer. yeup, i am a Bimmer lover. and somehow for the past year aku try untuk suka Merc, tapi nampak gayanya jiwa aku tetap ke arah Bimmer. 

so pagi tadi masa Bimmer tu kat belakang my Hareth, dia tak de pun highlight kat aku suruh ke tepi ke apa, tapi untuk aku sendiri mau ingat la kan. lagipun i need to let the car pass so that i can see the rear. aku memang suka tengok buntut keter. cara aku nak terpikat dengan kereta is to see its rear. 

so bila kereta tu passed by aku tengok plate number kunun nak find out siapa owner tapi memandangkan aku ni sekarang mudah lupa, sampai office dah tak ingat apa plate number kereta tu. tapi aku ingat nombor 118, so now i know why lah kan. 

aku pun berangan, bila aku dah berjaya dalam business aku nanti, aku nak lah kereta macam ni untuk attend convention ke atau big events. kalau meeting biasa aku lebih senang bawak my strong and my own version of sexy Hareth aku. cheywah... tak pe berangan tu kan free!

No comments: