AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 10, 2019

Lelakimu Yang Dulu

after tengok drama kamal adli dulu, aku tak de lagi tersangkut apa2 drama. terasa kosong jugak hidup aku. hahaha 😁 but somehow bila aku dok masuk youtube, asyik keluar je drama ni. after so many days, akhirnya aku pun terpanggil nak tengok. mula2 tu tengok nelydia berlakon macam tak berapa best. maybe sebab aku dah pernah tengok uqasha. patut aku tak leh compare tapi terrr compare jugak. sorry lah ye. but after a few episodes, dah boleh terima lah nelydia ni berlakon. less manja than uqasha but ok lah. and since dulu pernah kut sharnaaz berlakun dengan ayda jebat, aku dah tak de peluang nak tengok sharnaaz berlakon lagi. dah lama tak terjebak kan? tapi bab berpasangan memang sharnaaz real lah berlakon... kalau aku suami si nelydia tu, memang confirm jealous. 

aku tengok watak idlan aku jadi penat. ada ke orang macam tu. and owhh the sister si faiqa tuh pun macam tu. letih aku. tapi yang peliknya aku layan jugak kan. ini la penangan drama melayu. and another pelakon, redza rosli, somehow i felt like cara dia berlakon macam beriyer sangat and i think once upon a time ada orang compare dia dengan sharnaaz, but now when both of them are in the same drama, sharnaaz seems cooler. 

aku ni review drama ke pelakon drama sebenarnya? hehehe aku pun konpius... tak pe lah, kalau korang nak layan, boleh lagi search kat youtube tu. 


No comments: