AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 9, 2019

kisah pagi jumaat

saje je nak buat posting ni so that ada bahan untuk you all baca time lepak2.. heheh perasan macam ramai sangat readers aku kan. tak pe lah.. anyway, for now aku fikir aku dah kena redha dengan keadaan aku yang sebegini. so bila tiba hari jumaat somehow i sort of pakai leggings yang tak nampak sangat macam leggings and with a long top to cover my sexy butt.. hahaha #silajanganmuntah. 
entah macamana tetiba time ni la jugak ada fire drill kan? time malas nak berjumpa ramai orang. tapi nak buat camna kena la jugak keluar office. kaghang reported terbakor pulak. and biasa lah, kitorang ambik gambar time ramai2 tu. and ada je mulut puaka dok ngata muka aku tembam, nak ku cilikan je mulut tu tapi malas nak layan dah. today dia beruntung sebab aku tak de mood nak laser dia balik. there is a reason why she left the company. 

and today time petang, well tak lah petang sangat, dalam kul 3pm macam tu aku jalan pi family mart dekat dengan office ni untuk beli snacks, aku terserempak dengan WJ and aku tak de hati pun nak tegur dia. entahlah aku ni memang jenis macam tu kut, kalau dah kecik hati nak tunggu aku recover memang lambat. ikut pace aku sendiri. 

ni je .... hahahaha 🤣marah ke? 

No comments: