AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

September 27, 2019

Restless Nights

gambar ni propa jer.. 
last night, balik2 rumah je, pengsan. my brain was too tired. kaki memang sakit dah berapa hari. sebenarnya niat nak PT tapi sebab stayback kejap kat office takut rushing, terus whatsapp my trainer mintak tukar next week. then berangan nak pi zumba but sakitnya kaki, Tuhan je tahu. i sort of tertido by 9pm. tu pun kena makan pain killer. sakit giler. then entah macamana terjaga kul 1am baru pi sidai towel yang aku basuh sebelum tertido tu. mischa je temankan aku macam biasa. 

sidai kain, sort out garbage.. nak keluarkan sampah nak dekat 2am, takut pulak. hmm biar je lah dulu. then layan istanbul aku datang. memang saje je tengok separuh2, supaya leh sambung. best citer tu. comel jer dua2. 

lepas tu aku kacau AH kul 4am.. hehheh mana boleh tengok dia tido sedap lena jer. tapi biasa la, kalau dia dah tido, kaghang end up aku cakap sorang2. sama je kalau aku ngantuk pun. hehehe mamai and tak sedar sangat. 

kul 645am alarm dah bunyi.. sib baik AH call and kejut lagi dalam kul 7 lebih.. takut terbabas. ihik 😆 pagi ni aku srapan pun lambat, mana nak siapkan report lagi, nak layan email lagi. last2 brunch. tapi skrg aku ngantuk... 

No comments: