AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 27, 2019

Still not OK


last wed, memang aku sakit kepala sangat. dah start since tues lagi tapi aku tahan kan jugak. migraine aku kali ni memang extreme. sebab banyak sangat benda berserabut dalam kepala otak aku. so on wed tu memang dah tak tahan. aku try tutup mata kejap kat surau office, tu pun dah pukul 4.45pm and sangat2 aku tak tahan. aku panaskan eye pad kat microwave kejap and pakai kat surau. untuk relaxkan mata yang terasa macam nak tercabut. tapi seems like tak reda. aku bangun solat asar. masa tunduk tu, ya Allah ngilu nya kepala aku dah macam nak pengsan. i quickly keluar dari surau and texted my cousin if she has arrived my office. and since dia dah sampai aku terus balik, awal 3 minit dari biasa tapi memang aku tak larat sangat.

i told my cousin that i want to go straight to the clinic. sampai je kat clinic aku dah gigil, nak berjalan pijak tanah pun bergegar kepala aku, and i cried bila sampai kat dalam bilik doctor. dah tak boleh bukak mata. doctor checked bp aku naik tinggi sebab menahan sakit doct cakap. terus aku dapat injection. how i wish MrH is with me.. coz aku tau dia mesti jaga and manjakan aku 😚 but time tu MrH tak de, so aku kena sabar je lah. malam tu aku bagi kunci kat my cousin for emergency. i got 1 day MC dari bekerja. 

since i am on MC i decided to go gleneagles hospital pulak to get myself checked to follow up lepas last time i got discharged and belum baik sakit. so i did another xray for my lungs and blood test. result keluar, i am having another infection at my lower left lungs. so, i am back on antibiotics sekarang ni for 1 week. and no vigorous exercise which memang aku tak buat pun lagi.. since discharged and will see this Friday for the next check up.

macam tergantung kan posting ni... hehehe 😁

No comments: