AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 12, 2019

Setelah Terlafaznya Akad

i dont know why but now tengah suka sangat tengok kamal adli. since few weeks ago aku terasa kamal adli ni macam MrH pun ada. tak la exactly the same tapi somehow ada la iras2 dia... and sweet sweet dia.. currently ada 2 drama yang aku tau kamal adli berlakon. but tau2 je lah drama melayu ni, mesti pasal dengki mendengki and in law tak suka lah, and berlaku kejam lah. so, untuk mengurangkan stress aku, i decided to watch cerita 'setelah terlafaznya akad' compared to the other one. 

drama ni ada sampai ep 28 tapi aku baru sampai ep 6. after every episode aku akan emo. bila emo tu, kadang sedih sampai nangis or kadang sampai sengih sampai telinga. and kadang2 aku tengok kamal adli, aku jadi rindu sangat dengan MrH. lepas tu aku akan whatsaap MrH. kesian MrH, dah la sibuk study, kena layan aku yang meroyan just because of a drama. 

semalam aku layan sampai ep 6, pastu geram, sedih, happy tengok cara si Hanan (kamal adli) tu layan Nawal (Uqasha Senrose) padahal itu wife dia kut. dah start sayang tu buat la cara sayang. masih cinta dengan bekas isteri kunun. risau anak membesar tanpa ayah kunun. padahal betul lah cakap kawan si Hanan tu walaupun Hanan tu kawin dengan orang lain pun or his ex wife kawin dengan lelaki lain pun, he is tetap the father. 

dah macam2 Nawal buat for her husband tapi masih buta hati si Hanan ni. tapi kalau ada lelaki lain syok or pandang kat Nawal, tau pulak cakap pasal hak suami etc... puihhhh...

malam tadi bila aku cerita bertubi2 kat MrH, tersengih lebar dia dengar aku cerita beriyer. i got so affected by the drama. and yes watching that drama pun buat aku makin rindu kat MrH. MrH sebenarnya a more serious person la compared to kamal adli. tapi bila time lawak dia, ada la jugak.. lorat dia tu.

kalau korang tanya detail pasal kenapa aku teringat kat MrH, aku pun tak leh explain detail. kadang sama kadang tak.. of course MrH aku best lagi.. hehehe 😁 sila jangan muntah. maybe i should find gambar MrH kalau betul ke sama muka dengan kamal adli. 😁 ermm ok, kamal adli punya raut muka lebih panjang... and hidung MrH lain...hihihi 😁

tengah takut ni sebab tak tau apa ending cerita tu... but biasanya happy ending lah kan...please la... please laaa.... whatever it is, lakonan diorang semua memang sempoi and bersahaja. really enjoyed the drama walaupun ada jugak sakit hati nya. means berjaya la all the pelakon kan?




No comments: