AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

June 3, 2019

photoshoot 2019 - 2 June 2019

the decision was made dengan tak semena2. ha gitu lah ceritanya. lepas keluar hospital, aku jadi stressed. dengan muka tembam nya, dengan orang2 yang bertanya soalan2 meletihkan and menyakitkan hati nya.. tiba2 aku rasa, why not buat sesuatu yang akan buat aku happy.. which was -- photoshoot, at that time. aku dah ala2 pasrah time tu dengan muka aku yang ala2 minnie mouse ni. 

so, i told joey and MrH of my intention. memang la this year kurang bersemangat sebab lisa tak de. and for photoshoot pun lisa tak de. tapi aku buat jugak lah. and to be honest aku pun tak sure sangat cuma sebab dah nak raya, ambik la gambar raya. extra effort, i went to vintage saloon kat seksyen 10 for make up. ye lah, dah la tembun, kalau tak proper make up, macamana la rupanya nanti kan. 

and aku tak tau ke arah mana tujuan posting ni sebenarnya. on the day of the photoshoot, aku betul2 harap joey will be more relaxed. tau je lah anak bujang tu kalau nak suruh bangun pagi2 tu memang liat. ini pun set dengan photographer bukan pagi sangat pun. but knowing joey.. tak larat dah nak cakap banyak kali. mostly boys macam tu kut.. ke? 

masa mula2 photoshoot tu agak kejung jugak. joey dah nak marah jugak bila photographer dah start komen2 lain macam. aku dah rasa macam, "alaa... chill la.. jangan la photographer ni bagi komen yang negative sangat". but towards half way through, joey was calmer. so aku pun lega lah. my mood was quite merudum myself sebab aku tengok hasil gambar2 tu semua aku tak puas hati. macamana nak puas hati kalau tengok gambar rasa macam gambar orang lain, kan?! 

and somehow yang seronok si MrH. tetiba dia ni macam best je dok photoshoot. kemain lagi dia posing.. ok tak per, ai bagi chan.. pakal la muka ai tengah macam ni... so confident level tu memang dah ke laut! 

bila dah settle photoshoot, dah terasa pulak, nak guna untuk e-card raya mcam tak best sebab tak lengkap. family aku 3 orang... tapi lisa tak de. takkan nak bagi gambar 2 orang je dengan joey, memang la tak cukup korum sebenarnya. and terfikir nak masukkan MrH sekali, tapi pun macam tak betul jer, sebab in a way, he is not family just yet. kaghang kalau aku buat macam tu apa pulak anak2 aku kata pulak.. kut2 lisa kecik hati ke sebab gambar dia tak de, tapi ada gambar MrH. haaa banyak yang aku kena pikir sebenarnya. nak jaga hati semua pihak bukan senang. walaupun dalam islam, kita semua satu keluarga, tak ke? 😉 but you know what i mean? kan? and to be honest pun kalau korang tanya, aku pun tak sure hala tuju aku dengan MrH ke mana. bukan about aku fikir banyak, tapi benda ni memang la aku kena fikir kan. kalau ikut kan cara dah macam ya ya jer... tapi hati orang bukan aku boleh baca... khennn.. 

anyway, here are some of the photos - ada macam cerita cinta kolestrol tak? hahahah 👀😁
love the eye make up! walaupun pipi macam chipmunk ok 
my fav shot with joey 💙


No comments: