AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

May 26, 2019

Iftar Zumba Sisters





my ramadhan was a short one being with my friends and family outside. since i was discharged from the hospital, i am limiting myself from being outside in the public. the only time that i blocked my schedule was to be with my zumba family and divers gang. 

last night we had our iftar together. thanks to AZ for organizing and sending out the invites. makan sedap sini cuma sebab my tekak and mulut masih rasa pahit, bila makan semua rasa pahit. try jugak nak pilih2 tapi masih pahit. so what i can do is just telan. walau pun tak cukup quorom macam biasa, siapa yang ada je lah. and as usual, when it comes to AKO Fitness ladies, sekarang ni orang2 yang sama je available. but aku tetap bersyukur. harap2 this friendship akan berkekalan sampai bila2. 
ZUMBA sisturs: Muhibbah Seafood Restaurant
so far dah a few times iftar with my zumba sisters, i will bring joey along. aku ni kalau boleh memang nak selalu ada anak2 berbuka sama2. sampai bila lagi pun. sementara boleh. ni lagi2, aku takboleh drive sejak keluar hospital, syukur joey ada. walaupun kadang2 bila dia drive tu akan jadi gaduh dalam kereta dengan dia. bukan apa, boys being boys lah.. kalau drive tu suka sangat macam laju menonong. jenuh jugak aku pijak brake kadang2 tapi tak lut pulak brake angin kat belah passenger ni. 😂

and tahun ni jugak first time aku print raya angpow packet for my friends and members. semua ni aku decide and fikir masa selama 12 hari aku kat hospital. ye lah.. lama kat hospital tapi my brain is working. so anyway, lepas raya ni aku masih belum boleh mengajar, but classes are still on and will be taught by the awesome 3 zumba instructors at XTreme Hardcore Gym, Zin Zeela, Zin Niz & Zin Nina.


No comments: