AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

March 26, 2019

lost my patience

just so that you know, i am not that angry. i am just sad. i am sad that people make fun of my current situation or more of condition. aku memang makhluk yang suka makan. and i am lucky that i am a person who is active (unlike now). memang sekarang aku miserable and rasa sedih tapi aku nak buat macamana, kan. aku memang kena sabar. sabar untuk betul2 sihat. aku bukan jenis yang self pity. sebab aku menyampah dengan orang2 yang self pity ni.

so just a few moments ago - aku dah letih dengan orang2 yang perli aku sebab aku makan. hello.. tolong lah. aku tak lunch sebab aku siapkan report aku. at least some people are working here! then aku keluar pun dah 130pm beli barang baju. ye, baju aku banyak dah sendat and i dont like how i look like in some of my baju. so i had to buy lah kan. lepas tu balik office sambung report tadi sambil makan nasi goreng. lagi nak perli.. cakap aku dah keluar tadi.. padahal aku tak makan pun. pastu nak cakap patut la muka aku bulat.

babi! ha kan dah kena ...
ngata la aku puas2.. nanti la aku dah ok.. i will be back to my normal me.

memang la time aku cakap tu aku tak la tengking ke apa.. tapi aku want to get the message across that, sikit2  aku leh tahan tapi kalau dok ulang2, memang la terasa.

sekarang aku jadi stressed. bila stressed - aku gastric yang teruk. pedih ulu hati aku. ada korang tau or kisah? tak kan.. pastu nak perli2 lagi pasal incident yang jadi kat aku. entah la.... ini yang dikatakan kadang2 bila kawan2 tanya on how you are doing - do they really mean it to ask, or just saje nak nyibuk? and not that they care pun.. ke, aku yang sensitive sebab aku tengah sedih and bengang and frustrated dengan keadaan aku sekarang ni? perut aku keras sekarang ni.. adeh... so uncomfortable!
kalau la boleh keluar laser api dari mata aku sekarang ni!

No comments: