AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 12, 2018

rambling

kalau aku cakap macam ni sure korang kata aku tak bersyukur kan? bukan tak bersyukur tapi rasa insulted sangat.. memang la dah lower down the expectation. tapi sekarang ni kerja sini memang dah tak macam dulu. it is now the employer's market, not employee's market anymore. ko kalau buat hal, memang bai bai la jawabnya. so kena la jaga periuk nasik masing2. 

hari ni terasa bila ada RM40 dalam purse. dah macam zaman muda2 dulu.. nak berbelanja pun sangat berkira. but so far alhamdulillah dah berapa hari ni ada je rezki orang belanja makan.. hehehe 😋 maybe i can try, makan je apa yang ada kat rumah tu.. boleh gak kurus kan? hahaha 😭 so tadi aku isi minyak keter pun rm40 je lah.. tapi terfikir pulak nak cuci kereta... dah macam kereta contractor rupanya. 

lamanya lagi nak tunggu gaji masuk.. adoyai.. tapi dalam hati dah macam2 plan nak pi sana, nak pi sini... itu la kalau stress lagi rasa nak spend. ni yang dulu kaiser bebel. aku dah lama tak buat kerja macam ni sebenarnya. weehhh aku tengah serious kebosanan ni... 

No comments: