AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 21, 2018

holiday mode in on

1 more week to go. while some office dah start lengang, at where i am working, (or me) is still very busy trying to close a lot of things by year 2018. i am not sure what i am going to do for my new year.. but already took the day off - just in case something comes up. orang lain yang ada family ada la plan masing2... and aku dengan joey je.. last year he went out with his friends. ye la kan, dah besar panjang, takkan nak berkepit bawah ketiak mak lagi. today is his last day, last paper for his Final. aku dah book dia awal2 when he comes home for leave nak gi tengok Aquaman. joey je la date aku untuk gi tengok wayang. senang, tak yah nak fikir bukan2... coz for some people, kalau ajak pi tengok wayang je, dah macam ada something special... **sigh** letih aarrhh.. sedangkan sometimes kan lagi best ada kawan pi tengok wayang - daripada pi sorang2. 
aku punya mood untuk my dive trip next month pun tengah up ni. memang tengah excited and try to gather a few things to pack up. kalau tak nak nanti kelam kabut. kalau ada time, next month nak celup2 sikit kat swimming pool msn setiawangsa tu. kalau schedule joey clear, boleh la ajak dia sekali sebab macam dah lama sangat dia tak dive kan. so dia kena la buat refresher. 

aku rasa my task yang aku list kat dalam my notebook macam hampir tak gerak. banyak benda nak kena cover. sorry la korang kena baca pasal hal aku and office pulak. ye lah kan, takkan asyik nak citer kisah jiwang2 jer.. kang korang ingat aku ni minah jiwang pulak - walaupun kadangkala terjiwang karat jugak... hahaha 😋 ok lah...

apa2 pun i am looking forward for AH to come tak lama lagi. we can lepak sama2 and do lots of things chugedder. dah dia tengah cuti, dia nak jalan2 KL, aku ok jer.. heheh 😋 ye happy la nih... maybe before his next schedule membelah samudera bergelora boleh la lepak dengan aku, kan. 

No comments: