AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 11, 2018

2018 coming to an end

work 

sekarang ni time memang berlalu sangat pantas. and again, aku bertukar head of company kat office where i work. aku dah immune dah dengan bosses changes. sapa2 je diorang letak kat situ, insyaallah  he/she will gain my respect. kerja makan gaji kut, nak cakap apa lagi. janji, aku masih ok datang kerja. nak kata happy, aku bersyukur - alhamdulillah dengan gaji yang aku ada dapat tampung my current lifestyle, although for the past 3 months memang aku agak tersekat pernafasan aku. aku rasa it started with my dive trip, aku kena repair my equipments and dengan insurance medical aku pun dah fully utilized. so sekarang ni aku cuba bertahan. 

passion

i have my dive and i have my zumba. started my dive trips again starting 3rd quarter of this year . and getting items in my bucket list achieved, insyaallah. and my zumba, business wise, i reduced 1 class starting in december. and looks like it is better in terms of managing the business and my time. sekarang ni pun aku tak sure sampai bila aku akan mengajar. bila aku tengok all those who came for classes memang best lah. nanti kalau aku stop AKO Fitness, diorang nak zumba kat mana eh? rata2 area rumah aku tu semua classes campur. and kalau kata for ladies only pun, tenaga pengajar masih lelaki. so, macam tak berapa betul lah pulak kan. anyway, tengok la macamana nanti. insyallah aku akan masih mengajar selagi mampu kudrat aku.

people

i have a few people in my life yang make me think of how people think of life. people whom i meet along the way of my life in 2018, or maybe ada jugak yang aku kenal yang has/have somewhat affected my life - i think.

DN is someone yang i can talk about almost everything from business to personal matters but of course not all personal matters lah kan. i know him since... bila eh.. 2016 kut but enough la for us to lebih kurang faham perangai masing2.  kadang2 dia ni cuba jugak nak hide certain things tapi Allah swt tu kan maha berkuasa, kalau Dia nak tunjukkan kebenaran, akhirnya aku akan tahu jugak. 1 thing aku macam terkilan dengan DN ni, he is a successful person (boleh dikatakan) tapi i find that he is still too much about duniawi yang kadang2 menakutkan aku. aku cuma boleh doakan dia supaya berubah ke arah kebaikan, insyaallah. 

Master Yoda is a wise man that i get to know since ermmm maybe 2 years ago and he is such a happy go lucky person. life seems so simple when i talk to him. he takes it as right now everything is temporary and so enjoy while we can but of course with some limitations.

Abg is a mysterious man whom i have yet to get into his jiwa. and aku pun tak tahu whether i should or should not continue. there is something about him that calms me down, and i would like to know him better. cuma sekarang ni maybe dia pun busy sebab dah akhir tahun, or maybe aku terasa his coldness, so aku pun banyak bawak diri. nak kata aku tak rindu langsung, tipu la kan but maybe dia tak nak aku rindu dia kut. aku pun berasa hati tapi tak leh la layan kan sangat perasaan aku. kena bijak sikit jaga hati sendiri. dah la LS kata aku ni jenis berani mati punya olang! 😋

AH sekarang yang paling rajin melayan mood aku and at the same time aku rasa dia pun rajin jugak melayan sesiapa yang dalam his circle lah kan. teettt... so kitorang banyak borak2 pasal flashback; pasal benda2 future, pasal relationship and lain2 lagi lah. maybe satu hari nanti aku tak dapat dah nak be as close as now dengan AH, who knows kan.. like i always tell him, selagi we both are still single, cheywah..or things can change over night.. we will never know kan... so now kita lepak je lah... and layan je lah. tapi entah2 sekarang ni pun dia tak lah single sangat kut.. hahaha sebab dia dah ada 'date' kan... 😁 well, AH, thank you for all the laughter and fun that we have together 😉

No comments: