AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 18, 2018

i am tired

kadang2 penat jaga hati orang tapi orang tak jaga hati kita. ataupun sebenarnya dia jaga hati kita tapi dia tak bagitau kita, so macamana kita nak tau, kan? so, puas lah kita berteka teki. lepas tu bila kita tak faham, kita pun terrrrbuat perkara yang mungkin dia tak suka tapi sebab kita tak tau, nak buat macamana kan? ehh korang paham ke apa yang aku nak cuba sampaikan ni?

apa2 pun, please lah try faham and put yourself in my situation. aku cuma nak happy2 and semuanya berjalan lancar.. apa2 pun lah. and aku dah kata aku akan share apa2 yang membuatkan aku happy at that point of time - any point of time yang aku tulis. so, korang jangan la nak judge aku. boleh tak korang try faham and kenal diri aku ni.. apa yang aku pernah lalui dalam hidup aku.. and kenapa aku buat apa yang aku buat sekarang.. boleh tak? 

so korang nantikan seterusnya episode2 happy aku, ok? ☺ 

No comments: