AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 23, 2018

happy friday

sekarang memang tengah serabut. so pagi tadi tarik nafas dalam2 
and start again, to be grateful. 
kadang2 in life banyak benda yang berlaku and kita lupa bersyukur. 
sebenarnya bukan aku lupa bersyukur cuma kurang bersyukur daripada yang sepatutnya. 
aku masih lalai mengejar benda2 yang tak sepatutnya.
lupa yang depan mata tapi perhati yang jauh... ha gitu.. 
.. and banyak benda yang tertangguh disebabkan kehendak lebih tinggi dari keperluan.
so, in the end aku kena tanggung consequences.
tapi tak pe.. aku akan manage benda2 ni.
dah lama kut aku tak buat perangai macam ni.
so aku tengah susun benda2 yang sepatutnya aku settlekan - which expenses aku for the past 2 months lebih tinggi dari pendapatan aku. 
hahahah 😅gelak kat diri sendiri sikit.. 
so pagi ni aku mencacau jugak la tarik sini sana, kambus sini sana. 
tapi tak pe, rezeki tu ada je Allah bagi
insyaallah ada tu.. aku je belum jumpa
atau Allah belum nak bagi excess. 
exaggerate sangat gambar ni.. tapi aku still maintain ketenangan hokeh..


No comments: