AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 29, 2018

Glo Laser Centre: SKINFIX Laser & Light Facial



26 Nov 2018: ni nama dia bila tengah tak de kerja or tengah mamai pi pandai2 dok click kat iklan kat IG and pi sign up for registration. tau-tau dapat phone call to attend this session. aku curious jugak apa benda la laser skin fix ni. if you ask me, i am not the type yang nak mencerahkan muka coz i love my tanned skin. tapi ye la.. bila usia dah meningkat ni tetiba aku terasa there are certain things yang wujud like pigmentation on my face and neck and i didnt like it. so was just thinking if this treatment can help. so aku pun agree je lah.. dah kena RM168 for the session but i got 2 treatments lah. 

i decided to go after my zumba class kat hotel maya. hari ni pun mood agak ke laut.. sebab pms kut. and ada la sesuatu terjadi yang aku terasa macam sedih & sebak. bila AH text pun aku jawab acuh tak acuh jer. entah.. macam tak de mood. or macam terasa diri sendiri bodoh... haa gitu lah.. drama sangat kan.. 

masa sampai tu consultant tu tanya la a few things and explain. atas nama aku nak beli their products, i dont think so. for now i will stick to my SKII which memang bagus and sesuai untuk muka aku, kalau aku berdisiplin pakai. cumanya aku ni tak rajin. kadang pakai kadang tak. tu yang muka macam berasap je tuh. 

and lepas sesi soal jawab kena tunggu for the treatment session. masa ni masak gak bontot nak tunggu... waiting time mula2 88 minutes kut!! apa aku nak buat wehh kat KLCC.. memang sangat merbahaya. hahaha ๐Ÿ˜‚ dah dalam 20 minit tu aku dah mula bosan.. aku pun jalan2 la kat parkson.. dapat beli birthday present adik aku, N3. then i got back to the centre.. and time ni sib baik aku jumpa plug in charger - so aku pun layan la drama Seribu Rindu. 

tak lama lepas tu consultant panggil for my treatment. ingatkan lama rupanya 15 minutes je treatment dia. masa dia buat treatment tu i can feel my skin macam tajam2.. and gatal2 perih. and i can smell macam bau hangit. bila aku tanya consultant tu, dia punya explanation is sebab ada dirt kat muka aku. hahaha ๐Ÿ˜€lantak la labu... belasah je lah... so yeah aku buat je lah yang macam video ni. ni bukan video aku tau.. aku jumpa je kat youtube nak share dengan korang. heee... ๐Ÿ˜€ kalau nak tau sendiri pi la google Glo Laser Centre. 





No comments: