AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 24, 2018

DESARU HERE I COME (PART 3)

when we decided to take a plunge in the pool, many guests were leaving already. so it was not as crowded as it was earlier. we were lucky enough to get the chair nearer to our side of the pool. sib baik air tak sejuk sangat. AH banyak tipu.. berendam je lebih daripada swim 😋 since that is another form of me exercising, i took the chance to do a few laps. cukup la kut after the day walk by the beach kan. and we borak again. entah la macam ada je yang nak diborakkan. after the big pool, aku try pulak pool kecik ala2 jacuzzi dia, cuma airnya sejukkknya wehhh.. so tak la lama sangat kat situ. lagi pun lepas tu terfikir nanti mama & ayah nak dinner pulak kan. so dalam pukul 7 lebih tu kitorang pun naik to our room. cheywah our room... heheeh 😝 ye, our room with my parents in there. jangan gabra pulak.. tak baik buruk sangka tau... ahakss.. ha.. nak membawang la tuh... 😋 suka hati korang lah. 
time ni dah nak naik pun... hari pun dah start gelap... dah la aku pun gelap 
swimming pool @ sands and sandals resort, desaru. cantek kan?
bila kitorang naik ke bilik, aku pun mandi and solat kat bilik my parents kat atas while AH was getting ready downstairs at 'our area' hehehehe 😀 ye lah sebab luas kut duplex tu kan.. and seperti yang aku jangkakan mama & ayah malas nak keluar dinner. well more of mama lah. mama kalau pi holiday memang kadang malas nak keluar balik. and plus kitorang mana ada transport kan to fit in all 8 of us. so senang2, aku orderkan room service for mama & ayah and biasanya diorang akan share sebab siang tadi dah makan banyak katanya. 

aku memang plan nak keluar dinner kat gerai ke, kedai makan mana2 kat area luar of the resort. entah tekak terasa nak makan macam thai food tapi AH pulak tak tau yang mana sedap. so kitorang pun just belasah je lah. macam yang aku cakap la, AH ni memang bf material sebab dia ni memang faham dengan kehendak perempuan.. hahhaaha 😄 sambil aku type ni pun aku dah gelak. kalau kat kedai ke, kat gerai ke yang kitorang stop.. dari siang tadi lah, dia akan cari parking yang betul2 dekat dengan kedai/gerai tu. so that tak jalan jauh. haa.. so tak yah la nak gaduh2 bagitau carik tempat parking yang dekat. hik hik 😄plus point di situ. kitorang ronda2, jumpa la satu kedai thai, kitorang belasah je.. sebab dah lapar.. and i ordered sup ekor for me.. slurpp.. teringat balik.. lapar pulak sambil tulis blog nih.. haishhh.. and aku ni kadang bila nampak satay, terexcited.. so, bagitau lah kat AH... tup tup sekali berapa cucuk eh dia order.. 10 eh.. alaa aku tak ingat la.. tapi satay daging dia sedap lahh.

dalam tengah makan tu lah AH bagitau aku, rupanya tadi macam ayah aku nak ikut.. laa siannya.. tapi mama tak lepas.. akakaka 😆 biasa lah mama.. samada mama tak nak dok bilik sorang2, atau mama nak bagi chan kat AH dengan aku bonding, cheywahh.. well anyway, kalau ayah nak ikut pun kitorang ok je. pi makan je pun.. tapi sorry lah ye.. tak ambik gambar food pun sebab we wanna enjoy the moment, the food and the conversation. and owh sempat jugak tapau for ayah for supper roti bakar katanya.

i wanna write some more.. tapi dah ngantuk.. esok2 lah sambung eh.. part 4, kitorang jalan2 lepas dinner... nite2 everyone 😘 resort ni memang tenang and cantek and sangat sesuai for couple for honeymoon. 

No comments: