AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 18, 2018

tragedi oktober

sebenarnya tak de la aku rasa macam ni sangat. saje je melayan emo aku ni. tak de apa2 pun tapi bila baca tu macam terasa sket... sket je lah... or.. tengah nak monsoon kut. bila monsoon tak boleh gi diving... eh tiberrrr...! LOL 🤣 kalau baca memang la macam jiwang karat kow2 kan? bagi chan la sekali sekala nak propa. 

agaknya macam2 yang aku fikir - tapi most of it sebenarnya aku excited pasal event hari sabtu ni ok. memang badan and minda tengah penat. so apa2 yang aku dapat fikir untuk entertain kepala otak aku, aku layan. orang nak kata aku over ke gedik ke, aku ada perasaan kut. 

anyways, malam tadi aku seronok dapat kumpul2 balik members divers yang jumpa and kenal masa trip tenggol last few weeks. ye, aku tahu, 'novel' aku tak sampai ending lagi. korang tau la sebenarnya aku nak highlight kan part kitorang on the way back tu - the most challenging part, tapi biasa lah kan, nama nya je 'novel' so mesti ada ada selit2 kisah kengkunun jatuh hati etc etc.. baru la citer tu ada umpph.. kan? kengkunun kah?  😋 takotss... 

anyway malam tadi kitorang lepak ramai gak lah.. gambar ni cuma sebahagian je. untuk menghormati privacy and permintaan some of the members. hik hik 😀 and catch up sambil discuss for our next dive trip. bak apa yang aku kata dalam group jalur gemilang lah, kalau lah aku kentut keluar $USD, alangkah indahnya dunia. 
sekarang ni memang aku tengah tense kut, my jaw spasm is back and this time lain macam dia punya denyut2. aku tak tau nak buat apa dah. aku tak tau nak suspect sebab stress ke atau sebab apa2 lain. ada kena mengena dengan gusi aku ke? infection somewhere ke? haisshh serabut lah. jangan sampai dia affect telinga aku sudah. tak pe lah, apa2 pun aku bagi event sabtu ni habis dulu.. lepas tu baru pergi thorough check up. 

and actually i have a half written posting pasal 'paskal the movie' nanti i will post lah bila habis eh... and pasal 'tenggol here i come' tu, you will know that is the ending bila instead of tulis part berapa, i will write as ending. ok... 😋 thank you for being my setia readers.. sayang you alls ketat2 😘

No comments: