AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 2, 2018

tenggol here i come (part 7)

masa pasang regulator tu aku kan macam sure tak sure.. suspen siot takut kang tak bernafas pulak aku dalam air kan. tapi sib baik SA tolong checkkan untuk aku dgn LS. eh kenapa aku tulis dalam bahasa ni? anyway, time ni mata aku melilau jugak carik dia and tengok gang2 dia macam steady je. memang la style orang yang selalu pergi dive, bukan macam aku yang kalau dapat setahun sekali tu dah memang hoyehh... 
and time ni jugak semua orang memang buat hal sendiri uruskan their own diving sets. and i dont remember what we were waiting for. oowhh boat police marine kut to bring us to the dive site. we had briefing session and group photo sebelum masing2 berpecah ikut group masing2 to go to the dive site for tasks to be done. dah lepas ambik gambar group tu, i saw a group of maritime officers still hanging around kat tempat heli tu. well i dont know what its called - nama tempat tu, tapi korang paham je lah kan. memang nampak kemas and kacak lah diorang semua - al maklum, sis memang rambang mata sket tengok men in uniform ni. masa tu dok cakap jugak dengan SA, yang aku nak bergambar dengan diorang. and to hilangkan rasa malu, i tell myself, whatever it is, semua memang muda2 and i might not see them again. so what the heck la kan. 
memang excited aku ambik gambar dengan diorang sambil aku pun berangan that i am one of them. sure aku pun nampak macho kan? #silajanganmuntah 😋 dah lepas tu masing2 start hilang segan and start ambik gambar dengan these officers. 
i am one of the boyz!
okay time ni memang aku pun tak nampak dia dah. hhaahaha 😂nampak tak bila sis dah rambang mata. tapi dia pun entah2 ada somewhere kat tepi tu tengok gelagat aku yang excited tak tentu arah ni. 

and to be continued... sis dah ngantuk nih. 

No comments: