AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 25, 2018

tenggol here i come (part 11)

kayuh jangan tak kayuh orang kata. aku pun gigih la swim backwards coz it is much easier macam tu sambil dalam hati aku doa, ya Allah Kau sempatkan lah aku dapat amik gambar sama2 dengan diorang ni.. heheheh πŸ˜‚ alaa nak jugak terselit citer pasal dia. ermmm tak pe lah ehh.. dah memang dia salah satu highlight weekend aku pun. aku jeling and nampak dia kat the other side of the jalur gemilang. dia dah macam budak2 dah muka happy semacam jer. hahaha πŸ˜…

seronok time tu Allah je tahu and i don't regret at all for jumping in walaupun badan dah hampir tak daya but with the semangat of everyone time tu, makes me glad that i decided to join. selepas event bila dah dapat gambar dari drone, memang lah aku jadi bahan gelak tapi tak pe lah..kenangan manis tu tetap ada. hahaha πŸ˜…

so that part dah settle. and ramai2 sama2 kitorang lipat jalur gemilang and bawak balik naik ke boat untuk bawak balik ke darat. hehehe πŸ˜‚jangan pulak ada yang ingat kitorang tinggal je kat dasar laut. lepas ni memang tak sabar nak naik balik ke KMPekan sebab kitorang memang lapar. eh mana dia ehh aku lupa lah. 

sampai2 atas kapal je makanan dah sedia - all packed food. kitorang pun bersila lah kat tempat helipad tu (betul ke dak nama tempat tu - korang paham2 je lah ya) memang best dengan angin, dengan semua keletihan, kesejukan, kelaparan. kitorang siap buat circle and makan dah macam makan kat kenduri pun ye. lepas makan... hoyehhh semua dok sibuk ambik2 gambar.. memang seronok la... gelak dok terkekek2... dengan melompatnya... dengan meniarapnya... pastu ada at one time tu tetiba KMPekan senget jer.. hahaha πŸ˜‚ kitorang pun siap tersenget ke tepi.. dah macam konar baring. (lepas tu baru dpt tau masa tu KMPekan tengah mengelak pukat nelayan πŸ˜‚)
 
it was so beautiful and fun to be with the crowd. but during that time most of the time memang aku akan stick with our own closed group lah. bukan apa, kitorang memang macam dah bonding dah. and oh ye... seronok bila dapat jumpa kawan diver yang dah lama tak jumpa.. SA hehhee πŸ˜‚ and paling best pulak dia ni rajin ambik gambar.. so aku pun pass je lah camera kat dia.. haa korang layan lah gambar2 kitorang ni ye... time tu dah pukul 5 lebih... and when we were supposed to balik ke darat dah... 
sebelum apa2 kita kemas barang2 dulu
one of my fav group photo of us πŸ’“
nampak tak betapa happynya kami? 
langit dah start gelap... aku dah start tertanya2... what is going on? walaupun, i am still enjoying the moment. kepala dah start denyut2 jugak sebab lama sangat pakai lense kut and or sebab makan lambat. perut aku ni berdisiplin.. time makan tak leh lambat. start lah aku bingung. rasa macam nak tercabut biji mata. masa tu aku terfikir jugak takkan kat kapal sebesar ni tak de panadol kan? nasib baik la masa tu PMR tolong carikan panadol, sweet jugak la orang tua tu walau kadang2 mulut tak de insurance. hehehe πŸ˜‚ dah lepas makan ubat tu aku terasa lega sikit. and sambil lepak2 tu terus pulak elok aku landing... nak lelapkan mata. ada pulak paparazi ambik gambar kitorang tido.. sib baik helokk je tido πŸ˜†
lama jugak kitorang tunggu tak sure what's going on. well i am not complaining coz perut dah kenyang cuma rasa tak selesa sebab pakai baju basah kah. sejuk jugak dada. kitorang sampai mati kutu gak lah atas KMPekan tu. tak leh imagine the maritime officers yang kena kerja atas kapal kan. apa lagi nak buat... and kitorang dah memang terbaring dah macam kat rumah sendiri dah... aku dah macam di ayun buai.. 

No comments: