AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

September 13, 2018

humanity is dead

aku tak tau macamana nak cakap. makin lama memang makin ramai orang share video tu caught on the security cctv. aku tak sanggup nak tengok sampai habis. cukup lah dengan cara dia ambik kucing tu and masukkan dalam machine di kedai dobi. sumpah aku tak faham kenapa mesti dia buat macam tu? apa lah salah kucing tu? ia cuma berbaring kut kat kedai dobi tu. and mamat ni boleh pun masukkan duit dalam mesin and pusingkan. ya Allah ya Tuhanku, semoga 2 orang pelaku ni akan mendapat balasan dariMu ya Allah. pilu, sebak, sedih marah semua ada dalam sanubari aku ni and aku pasti bukan aku sorang yangg rasa macam ni!! aarrghhh 

the first time i saw it was from adi putra's twitter.. ingat kan kot kisah lama.. but it seems baru je berlaku and memang sangat sangat sangat kejam!!! 


No comments: