AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 25, 2018

makan gaji

ya Allah bersyukur nya rasa bila masuk 25 hb bulan ni. ya Allah terasa sangat bulan raya ni. and memang salah aku pun berbelanja sampai tak hengat. aku pun tak tau whats wrong raya tahun ni. kunun try nak berjimat on this area tapi spent on another area. i know where my mistake was but now too late la kan nak kena recover balik and be on track. with the current injury doesnt help me coz added to my medical bills yang terpaksa tanggung sendiri sebab insurance dah burst. i wish ada insurance yang cover outpatient macamana company tanggung.
and i really hope recover cepat... nak cepat macamana pun dalam pertengahan august jugak. i think i will feel much better lepas another xray for my lil toe nak tengok bahagian fractured tu dah ok ke belum. buat masa ni masih ada rasa sakit bila pakai kasut bertutup.. hence aku masih pakai sandal pergi office. tak nak paksa sangat nanti lagi lambat baik. 

untungnya makan gaji, at least bila sampai tarikh gaji... duit pun masuk. first time kut after so long aku kena korek mana2 yang ada. and personally memang aku rasa pun aku buat salah dengan Allah tu yang duit aku tak cukup bulan ni.. astaghfirullahalazim. so bila dapat gaji bulan ni, aku bayar dulu yang mana tertunggak bulan lepas. ya Allah semoga Allah murahkan rezeki tang lain untuk kambus lubang2 yang ada untuk bulan ni... hehheh 😀 so yeah.. macam ni la makan gaji.. apa2 pun alhamdulillah..

No comments: