AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 6, 2018

Joey's New Adventure

Joey ni memang suka nak tukar2 apa yang dia nak buat. So most of the time, yang mana aku boleh layan, aku layan kan as long as it is good for him. Cuma kadang2 sebelum dia tukar fikiran tu, aku bebel jugak lah supaya dia fikir balik and confirm apa yang dia nak buat dalam hidup dia. 

Same goes masa dia nak pilih aliran apa untuk masuk Form 4 dia nak buat sports science, aku ok je.. aku suka gak dia buat sports science, macam kena dengan character dia. so anyway, semalam was his registration day for Foundation programme. for 1 year. mula2 aku pening jugak system selepas high school ni. skrg dah boleh faham la sket2.. hahhaa :D 

joey dapat masuk uitm rembau for dip business studies but bila dah dapat dia tak nak pergi pulak. now dia nak buat psychology. so aku dgn dia scout around la kat mana2 yang ada offer that programme yang affordable. dengan syarat, tak payah nak gatal2 ada gf skrg, focus on his studies to be able to dapatkan scholarship. aku risau je kalau daddy dia tarik diri daripada bayar for his education. 

masa briefing - masing2 dah lapar sebenarnya :p
 


No comments: